Végre szünet!

2012.04.04. 16:03

 Végre vége a sulinak. A mai nap lazán telt, első órában keresztút volt, úgyhogy a nyelvtan elmaradt, kémiáról késett a tanár vagy negyed órát, törin csoportokban dolgoztunk, mert a tanár nem érezte jól magát, rajzon terem után kutattunk, mert valaki elvitte a rajzterem kulcsát, így alig maradt időnk rajzolni, miután megtaláltuk a kulcsot. Matekon helyettesítés volt, én felvettem Eni napszemüvegét, tök vicces volt: D Énektanár nem volt suliban, ofő feljött megnézni a termet, hogy rendben van-e, és mehettünk el a suliból...

Ebéd után Zsuzsival elmentünk alapozót nézni neki, ha én nem lettem volna ott, még mindig ott lennénk... Aztán elmentünk feltölteni a telómat, egy nagyon aranyos nő volt a pultnál, nála már voltam egyszer, eszméletlen kedves! Most is kérdezte, hogy nem akarunk egy csokinyuszit venni tőle. Végül két nyalókát vettem, azt hittem, elkezd ugrálni örömében, hogy veszek tőle valamit.: )

Ma rám ragadt a Calipso név. Megállapítottuk, hogy boszorkány vagyok. Kész. Tényleg az vagyok...

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr694363595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gargaj · http://gargaj.umlaut.hu 2012.04.05. 03:55:25

Nyilvan orult hogy vettel valamit, azert van ott :) Boszorkany pedig akkor vagy ha annyit nyomsz mint egy kacsa.

rella5002 2012.04.05. 14:45:04

Haha, nagyon vicces: ) Gyalog galopp?
süti beállítások módosítása