Nincs cím 3

2012.03.04. 13:48

Eszméletlenül vakít nap. Ez egy jó alkalom egy sétára a többieknek, méghozzá a Berze-kertbe a színház mögé, hogy elszívjanak pár szál cigit.-.-" Egyszer úgyis rajtakapják őket. Fú, de fogok örülni!!!

Holnap megint hétfő, és megint jön az a pali az ifjúsági bűnmegelőzési osztályról. hogy beszámoljon a szenvedélybetegségekről, meg ilyenek. Ezen a héten hétfőn eluntuk az agyunkat, Franciska meg félt, mert a táskájában volt a cigi, és ott járkált a rendőr.

- Ki az aki sose ivott még alkoholt? - kérdezte, és persze senki nem nyújtotta fel a kezét.

- Akkor ki az aki sosem próbálta ki a cigit? - páran felnyújtották a kezüket, én nem, mert egyszer anya mondta hogy szívjak bele, hogy elrettentsen tőle. Meg amúgy is szívom a füstöt, hogy kapják be.

- Akkor a füves cigit már meg sem kérdezem - mondta a rendőr. Én nem szívtam még füves cigit, és nem is tervezem.

Hittanon meg a tanár késett, és mondtam Fiónának, hogy én még sohasem basztam be.

- Ha jöttél volna a kocsonyára, jól leitattunk volna - mondta.

- Nem akarok bebaszni, nem is tervezem - jobban mondva undorodom ezektől, de ezt nem mondtam ki.

Amúgy a hittantanárunk is jófej, az meg elkezd beszélni a szexről, na mondom... Amúgy négyen az osztályból evangélikusok vagyunk, és nekünk a suli melletti templomnál van a hittanóra. Fióna, Ábel(szegényt mindig szívatják a fiúk, mert kicsi és gombahaja van: S), Botond Marcell - van egy másik Marcell is az osztályban - de én csak Botondnak fogom írni, meg én. Botond egyébként rendesen ki van gyúrva, de akkora egy paraszt buzi! Nem enged előre az ajtóban, meg...ajj, meg tudnám fojtani ilyenkor!: P

Miklósnak - amúgy belőlük is kettő van - tetszik Blanka. Sajnos Miklósnak nem nagyon van esélye...egyik lánynál sem. Olyan tipikus számítógépes játék-bolond. Assisin's Creed meg hasonlók. Nem régóta szoktam vele beszélni mikrofonnal skype-on, amúgy jófej meg minden, csak sajnos a játékok miatt az angol-szókincse több mint a magyar. Így elhatároztam, hogy kiveszem neki a könyvtárból a Zabhegyezőt, hogy olvassa el. Én már elolvastam, nekem tetszett, és sztem' ellenne vele. Még a végén művelt embert csinálok belőle: DD

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr194288043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása