Itthon: S

2012.04.24. 14:23

 Az a jóslatom, miszerint beteg leszek, beigazolódott. Reggelre a torkom eszméletlenül fájt, é amúgy lázas voltam, csak a sok algopyrin, amit tegnap magamba nyomtam, teljesen levitte a lázamat, és amúgy a lázmérőnk is elromlott.

Anya úgy döntött, elküld az orvoshoz délelőtt, és megtiltotta, hogy bemenjek a suliba, hogy odaadjam Konstantinnak a megígért görbebotot, ami a német-versenyre kell neki ( ő játssza a nagyapát). Márpedig én úgy döntöttem, hogy teával lábalok ki a betegségből, meg persze sok-sok vidámsággal. Elterveztem előre, hogy az orvostól egyenesen a suliba megyek, hogy elvigyem a botot.

A napsütés és az enyhe szellő, na és a séta jót tett nekem. Az orvos megint antibiotikumot írt fel, amit NEM fogok beszedni, eszem ágában sincs mérgezni magam. és különben is, annyira nem vagyok beteg. most például kicsattanok az egészségtől. na jó, a fejemen kicsit látszik, de az nem baj. Pillanatnyilag erős vagyok, és nem szedek be semmiféle mérget.

Az orvos után persze, hogy a suliba mentem.: ) Épp jókor értem oda, nemsokára csengettek, és be tudtam menni. Az egyetlen személy, akin azt éreztem, hogy tényleg figyel rám, az Miklós volt - Eni konkrétan le se szart, hát....Zsuzsi ő kívánta hogy gyógyuljak meg, de különösebben... - aki a gyógyulásra biztatva egy pillanatra a vállamra tette a kezét, ami ebben az esetben nem zavart, inkább jól esett. Vannak akik tudják mikor kell az embernek támogatás, és vannak, akik nem. Eni szerintem nem tudja. Én gyakorlottabb vagyok, mint ahogy az elmúlt pár hónap eseményeit is láthatjuk. 

Hazasétáltam. Délben apa elment dolgozni, én meg megnéztem a Mamma Mia!-t. Már láttam egyszer, de sztem' nagyon jó. Amanda Seyfried amúgy is a kedvenceim közé tartozik: ))

Szóval itthon vagyok, vedelem a teát - esküszöm, ennyit két hét alatt nem iszom, mint ma fél nap alatt  - és amúgy jól vagyok: )

Ja, és üzenem kitartó osztálytársaimnak, hogy fel a fejjel a holnapi nyelvtan, kémia és töridolgozathoz - ez a három tantárgy egymás után van az órarendünkben, dupán szívás - mert adom az erőt!!!: )

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr64470704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zselyke08 2012.04.24. 21:37:51

jobbulást:)
mikor jösz újra?

rella5002 2012.04.25. 11:44:22

Ezen a héten már nem, szerintem. Viszont csináltam egy másik blogot, ahová a könyvemet írom le: az-elteurok-harca.blog.hu olvasd el, ha kíváncsi vagy. Még nagyon az elején van, de remélem jó lesz: )) Am..sms-ben meg tudod adni a vezetékes számot?( csak nehogy itt írd le) mert felhívnálak háziért, ha lehet: )) Tartsatok ki, nemsokára szünet!
süti beállítások módosítása