Osztályom tiszteletére beállítottam a Times New Roman betűtípust: )

Tegnap találkoztam Enivel, szétsétáltuk a lábunkat, meg beszélgettünk. Meg persze elhozta nekem az SZJG 7-et. Hát, ma meg holnap még repkedni fogok a könyv világában, aztán hétfőn bemegyek az osztályba, és minden szép gondolatom szertefoszlik. Akár ez is állhatna a suli homlokzata felett: "Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel". Na ja. De ez van. Még négy éveig csak kibírom. Csak az a baj, hogy az elmúlt 4 évből nagyjából 1 és felet (esetleg kettőt) fogtam fel igazán, 5.-ben és 6.-ban még kicsi voltam. Most meg, hogy növök/növünk egyre több gondunk lesz, egy pillantásból is megértjük ha nincs ránk szükség és húzzunk onnan a francba. Már csak azért mondom, mert tényleg így van.

Tegnap néztem a hangszerboltban egy rendes zongora hosszúságú szintetizátort, azt hiszem "...felhagytam minden reménnyel.", mert egy kibaszott nagy papírlapon az állt: 145.000 ft. Anyád. Ez van. Nekem már nem lesz sem 6 oktávom, sem nyomásérzékelős(erősebben nyomom hangosabban, lágyabban nyomom halkabban szól) billentyűs szintim. De nem baj. A lényeg hogy bejelentem: kinőttem a szintimet, és... úgysem lesz másik: D És pofám sem lenne anyáéktól ilyen drága ajándékot. Még 60.000-ért sem. Különben is most újítjuk az előszobát, konyhát és ebédlőt, az is nagy kiadás. Egyszóval nem lenne pofám jobb szintetizátort vetetni senkivel. Nekem lenne bűntudatom, ha vennének egyet, és komolyan elbőgném magam, hogy ennyi pénzt minek adtak ki egy olyan dologért, amiről szép álmodoznom, de egyébként nem szükséges létfeltétel számomra, de... mindegy.

Egyébként esszét írok az írás kialakulásáról, 30 sor kell. Hát könnyűnek hangzik, de nem az. it lehet erről 30 oldalt írni??? Most komolyan.

Egyébként rájöttem, hogy zene nélkül már rég megpusztultam volna. Meg persze papír és toll nélkül: )

Na jó, éljen az ék- meg hieroglif írás, megyek tanulni. Tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr544887086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása