Telnek a napok

2012.09.17. 18:42

Az a helyzet kedves emberek, hogy nem kívánok mindent részletesen leírni. A lényeg az, hogy hétvégén nagyon fáradt voltam, de főleg szombaton, de azért a mai napom jó volt.

Pongráccal megbeszéltük, hogy elhozza a Prince of Persiát (PS"-re) memóriakártyával együtt, mert nem tud továbbmenni, hát gondolta, nekünk hátha sikerül: P Nem kizárt: DD

Piroskával (9/c) egy magyarra és egy franciára járok, azt mondta, meghallgatta a dalom, és nagyon tetszett neki: ) Ennek örülök. Már csak 9, és meg lesz az 1000 megtekintés: ) Emlékszem, pár hónapja még azt sem hittem el, hogy elérem a 300-at... Mindenesetre, szerencsére a szamáravatóval kapcsolatosan senkinek nem jutottam eszébe mint műsorszám. Hát addig van nyugodt életem. Aztán ha eszükbe jut...hú.: S

A magyartanár elolvasta az írásaimat amiket odaadtam neki, de nem mondott rá semmit, csak hogy elolvasta, (arra is én kérdeztem rá) úgyhogy most nem tudom, hogy érdemes-e nekem továbbra is az írással (de főként a versírással) nyűglődnöm, vagy hagyjam a francba.

Igazából én már nem szenvedek a tavalyi dolgaimtól, hogy "jaj de csúnya vagyok" , "jaj le kéne fogynom"... Az igazság az, hogy most igazán szép évet szeretnék, és igazából nem is érdekel már, hogy hogy nézek ki, vagy ki utál titokban, vagy esetleg kinek vagyok szimpatikus titokban...mert hát, végül is ha valaki barátként kezdene közeledni felém, nekem nem lenne ellenvetésem, de amit M. Vencel csinál, attól kiver a víz! Azt ugye most vágjátok, hogy ennek a bekezdésnek a felét nem értem de nem baj. Szóval Vencel. Két osztállyal alattam jár, még annyira kisfiú hogy nagyon, és!!! Állítólag szerelmes belém. Hát köszi. És az a baja, hogy nem vagyok közvetlen. Hát basszus. Én menjek oda egy fiúhoz, és kezdeményezzek beszélgetést? Jöjjön ő oda, ha akar valamit. Nem? Zselykétől is mindenáron meg akarta tudni a teló-számom. Csak azt nem tudom, hogy ha nem merte elkérni tőlem, hogy akart felhíni? Mindegy. Ész az van emberek, önbizalom bő. Ma is többször elment mellettem, de csak egyszer bírt köszönni, amikor ránéztem. Á, fiúk... Botond is bemegy előttem az ajtón. Mekkora egy bunkó segg. Mondjuk az buzi, tehát még el is nézem. De amikor egy férfias fiú bevágja az ajtót az orrom előtt, na akkor rúgnám le a tökét. Olyan bunkó fiúk vannak! Mondjuk kurvából is van bőven, a 11/b osztályban már tavaly is csak 3-4 lány volt, aki még nem feküdt le fiúval. Durva. És 15-16 évesen mit csinálnak ők egy fiúval, he? Normálisak ezek??? Fúj... 14 vagyok, de nem járnék senkivel. Persze mindenki elképzeli, hogy milyen is a dolog, de attól még nem. Nem, nem és kész.

Végezetül annyit had szóljak, hogy szegény olasz fiút - nem tudom írtam-e már róla - Zsuzsi Szimónének hívja, Rella Armandonak, én meg Maximusnak, mint a lovat: P Egyébként M-betűs neve van, a többiek szerint "jópali". Hát, tipikus olasz. Egyébként ha nem tudnám hogy olasz, jóképű cigánynak néztem volna... mindegy.

Azt hiszem mára ennyi elég is, további szép estét! Aztán pedig Bonne nuit! (Jó éjszakát!(fr.))

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr844783966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gargaj · http://gargaj.umlaut.hu 2012.09.19. 16:49:49

Mellesleg hany olaszt ismersz? :)
süti beállítások módosítása