Mi a szar?

2012.07.06. 16:33

Feljövök, és látom ezt az új megjelenítést, szerintem nagyon szar, átláthatatlan, borzalom!!! Jó régen nem írtam. Na szóval Eni és az én utam elvált örökre. Amúgy sem jöttünk ki jól már, én Zsuzsira támaszkodtam, ő meg Vera személyében új, jobb barátra lelt, így hát felhagytunk a barátságunkkal. És ha nem hagytunk volna fel, akkor is elváltunk volna, mivel átmegy másik suliba. Megértem, és neki, és nekem is jobb lesz így.


A suli kitalálta, hogy legyen egyenpóló, ja, fasza 2500/db úgy, hogy egy sima póló, van rajta egy firkamadár, meg a suli nevének első szava. Gratulálok. Annyira tudnak szart csinálni! Ez olyan, mintha elkezdtek volna vmit, de nem fejezték volna be. És így, ami még lehet hogy jó is lett volna, mert én még örülnék is egy teljes egyenruhának, csinálnak egy szar pólót, neonszínekben. Ezzel csak a sulit égetjük le, tényleg gratulálok. Azért itt van a dalom, ha valakit érdekelne: www.youtube.com/watch?v=Iqmqocr6mgc

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr714633411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zselyke08 2012.07.22. 15:49:11

annyira rég beszéltünk már...majd nyere msn-re...
süti beállítások módosítása