Miért is írok...

2012.04.03. 17:19

 Na, szóval. Az utóbbi pár napban minden rendben ment. Enivel tök jól megvagyunk - megvettem neki az ajándékát, egy SP-s bögrét. Rájöttem amúgy, hogy Tamarának igen is van jó oldala. Csak rosszul próbálja kifejezni magát. Ma például Franciska szülinapja van, 15 éves lett. Tamara bejött hétre, hozott sütit, rajta gyertyával, meg ajándékot. Zselyke, Miklós és én lestem, hogy jön-e Franciska. Amikor jött, odaálltunk Tamara padja mellé az ajtóval szemben - a függöny is be volt húzva, hogy jól látszódjon a gyertyafény - és amikor belépett, Tamara, Zselyke, Zsuzsi, Eni, Martin - Dominik haverja, ő nyomult Fiónára - meg én(asszem' csak ennyien)elénekeltük a Boldog szülinapot-ot: )) Franciska meglepődött rendesen: DD Hát, az én szülinapomat sose fogják így ünnepelni...: (( Tudjátok: Vannak a népszerűek, és vagyok...én.

Szegény Blanka egész  nap rosszul volt - ma elég sokan hiányoztak - fájt a hasa, rázta a hideg, fájt a feje..: ((

Ma egyébként nyugi volt az osztályban, a fiúk is normálisak voltak, persze, amikor épp nem ölték egymást : D Na igen, Rella nélkül minden más. Mellette megkergülnek a fiúk, játsszák a nagyfiút, menőznek, pedig nem is szép annyira. Csak könnyen megszerezhető... Mindegy. Azt sajnálom, hogy nem  megy el a suliból, pedig nagyon vártam hogy elhúz. Ez van. Majd valahogy csak kihúzom tizenkettedikig...

Alig hiszem el, hogy már tavasz van. Csak most kezdtük az évet! Annyi mindenen keresztülmentem/mentünk! Annyi mindent összekavartam és hoztam helyre, annyi kudarc ért, és annyi siker! El sem hiszem. Tényleg nem. És ezért írok. Verset az igazságért, könyvet a fantáziámért, naplót a ki nem mondott szavakért, és blogot a külvilágnak, hogy legyen, aki észrevesz... Ennyi.: )

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr974361548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása