Nyár

2012.08.08. 17:32

Azt hiszem, már kicsit unom a nyarat. Bár igaz, jövő héten megyek táborba, de ez a meleg - oké hogy ez a nyár lényege - meg minden... szerdán elkezdtem olvasni a Büszkeség és balítélet-et, péntekre végeztem vele: DD Az Íliász meg menjen oda ahová kívánom, mert érthetetlen, legalábbis megerőltető megérteni. És még kiadták az Odüsszeiá-t, a Dekameron-t(anya azt mondta, elég erotikus, hurrá-.-), Az Isteni színjáték-ot, meg az Ó- és Újszövetség-ből történeteket, de ez a legkevesebb, annyi történetet tudok a Bibliából, hogy hihetetlen ( nagyi nemhiába járatott templomba, többet tanultam meg tőle, mint a retkes katolikus bambaképzőben).


Megírtam ötödik dalomat, így jönnek sorba: 1. Ez az én életem, 2. Dal, amikor..., 3. Elmennék(ez az én életem 2.), 4. Altató(gitáros, a könyvemhez van, kemény két húron), 5. Boldog vagyok(ez az én életem 3.). És mire megyek? Egyszer csak valamire. Ha az első dalomnál meglesz az 1000, akkor nézek majd vhogy, egyelőre 793 megtekintésnél járok.


Márti a héten volt ilyen napközis táborba, én mentem értem. Velem egykorú lány nem díszítette a csoportot, de pár 13-14 körüli fiú volt, behaltam rajtuk, Mártit folyton faggatták rólam, el akarták kérni tőle a teló-számom, mondom ilyen nincs, hogy mindegyik ilyen nyuszi! Akar vmit, mondja a szemebe, bazdmeg!!!!

Unokabátyám felajánlotta a régi elektromos gitárját, amit én el is fogadtam persze, meg szerintem majd veszek az akusztikusra húrokat, mert szegény elég nyomorultul néz ki. És ha megtanulok gitározni, az tényleg csoda lesz, főleg ha elektromoson. Bár egy éve még azt is csodának tartottam volna, ha dalt írok, ma meg már természetes. Érti ezt valaki? "Amikor kipróbálsz valami újat, fogalmad sincs, milyen volt előtte" - ez lesz az új bölcs mondásom.: )

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr574683594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása