Tábor, amit sose felejtek: )

2012.08.08. 17:57

Múlt héten egy táborban voltam Szarvaskőn. nem is hittem, hogy ilyen nagy hatással lesz rám. Először el sem akartam menni. a végén meg hazamenni nem akartam: P Nem szándékozom elmesélni pontról pontra a dolgot, de felidéznék néhány pillanatot: )

Érkezésünkkor - mivel Fiónával, az unokanővéremmel mentem - nem volt olyan, aki szimpatikus volt. Vagyis lett volna, ha nem azon izgulok, hogy nekik szimpatikus leszek-e. Mindenesetre próbáltam nyílt lenni, bemutatkoztam és kezet fogtam egy-két lánnyal. Mivel délután érkeztünk a táborba, nemsokára sötétedett. Jurtákban aludtunk. A többiek kedvesek voltak. A lányoknak egy nagy, a fiúknak két kisebb jurtájuk volt. Első este eső és szél volt, mindkét fiúcsapat beázott, mi, lányok pedig vízmentesen élveztük a pihenést: )

Egy hét alatt olyan barátságok szövődtek, ellenségeskedés pedig nem volt. illetve majdnem. Volt egy lány, 10-11 éves, aki nagyon adta magát, és többször figyelmeztettük, hogy legyen visszafogottabb, de nem. A fiúk meg is mondták, hogy ha 4 évvel idősebb lenne, már mindegyikük megbaszta volna. Tök jó. Amúgy a fiúk között nem akadt egy olyan se, aki velem korban passzolt volna, és még jóképű is volt. De érdekes módon, nem is nagyon érdekelt. Barátkoztam a fiúkkal is, de nem vittem túlzásba, mint néhány lány, akik néha átmentek a fiúkhoz. Én teljesen kimaradtam az ilyenekből, viszont tudtam velük beszélgetni. Azon kívül mindegyikük normális volt, hogy néhányan elég perverzek voltak. Persze a korosztály is elég tág volt. 10-15 évesekig voltunk a táborban. Amúgy jó, mert 23-an voltunk gyerekek, vagyis annyian, amennyien év elején leszünk az osztályomban, ha nem raknak be hozzánk még újakat. Így gyakorolhattam a dolgot: )

Búcsúzásnál még egy fiú is ölelgetett : P persze csak 13 éves volt, és olyan pedofil pofát tudott vágni, hogy hihetetlen! Persze csak hülyeségből (remélem: P). neve Ábel.

Ábellel kapcsolatban még. Voltunk éjszakai túrán, ahová a felnőttek elküldtek egy fasza rémtörténettel, meg két zseblámpával. 23-unkat! Elől úgy mentünk, hogy Ábel, a kezét fogta egy másik Rella, az ő kezét a 12 éves Miklós, akinek a kezét én fogtam. A vicces az volt, hogy nem a fiúk fogták a mi kezünket, hanem mi az övéket xd. Amúgy Miklós AXE deojával Rella és a barátnője, Franci, befújták a plüssüket. Én sem hagyhattam ki. A plüssmacskámon még mindig rajta van az illat: P Azért én sem vagyok normális!: D

A mi csapatunk (Betyár lányok) nyerte meg az egész hetes versenyt, amit az általunk írt versnek is köszönhetünk, meg annak, hogy elénekeltem pár dalom a tábortűznél. Egyszóval annyi gazdagsággal tértem haza! Amúgy Ábel ölelgetett búcsúzásnál. És amúgy vissza akartuk ijeszteni a felnőtteket az éjszakai túra miatt, és vele lettem volna egy fán X D

Búcsúzkodásnál a parkolóban Rella elsírta magát, és amikor megölelt, mondtam neki, hogy ne sírjon. Erre én is elkezdtem sírni, közben pedig nevettünk. Olyan élmény volt ez nekem! Sírtam!!!! Ráadásul nevetve! Én! Aki akármi van nem tud sírni! És most! Egyszóval olyan löketet kaptam ettől az egy héttől, hogy érzem, további életemre hatással lesz: ) Ja, tudtátok hogy a szusz cigány szó? Levegőt jelent. A zord szó sem magyar. És ami a legfontosabb: a táborban a csúnya beszédért, cigány és zsidó szavak használásáért és árulkodásért fekvőtámasz járt. A séró volt a legfőbb bűn, azért 50 fekvő járt pihenés nélkül, mert az cigányul és zsidóul is haj. : ) Nekem nagyon tetszett a tábor, egyszerűen imádtam. És még most sem értem: egy év szenvedése miatt nem tudtam sírni, és most elég volt hozzá egy hét boldogsága is. Látjátok? EZ az igazi csoda: )

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr564702222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása