Kontraszt..jaj.

2012.04.23. 15:49

Ma voltunk a Kontraszt kiállításon. Fióna, Ábel, Botond és én. Szobák voltak, plakátok, meg videók. A legdurvább az abortuszos videó, ott Fiónával elfordultunk, szörnyű volt, a gyereket konkrétan kicsípték az anyából, darabokban. jaj.: ((

Amúgy a nap nem volt rossz, most húgom infótermében ülök,  és netezek egy lánnyal, aki a Cleverbot-on beszél a számítógéppel. Nekem Lafoxkám van: )

szetem beteg leszek, de otthon kikúrálom magam délután, jó lesz: ) Ja, és izé... Benne van a nyertes versem az újságban, és tele van átjavítással. Ezen úgy felbasztam magam, hogy felmentem reklomálni a tanárnak, akinek beadtam, az meg at mondja:  miért baj hogy átjavítottam?  Á, monsom bazdmeg. Nekem úgy szart sem ér az első helyezés, meg a sok dicséret, hogy nem is az én versem, mert konkrétan csak az első versszakot hagyták javítás nélkül. Baszódjon meg az összes!!!

Najó, mára ennyit elég...

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr424468644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gargaj · http://gargaj.umlaut.hu 2012.04.23. 18:52:30

A kerdes az hogy javitotta, vagy atirta? Mert ha _javitotta_, akkor igazan nincs miert kalimpalni, hence the word.

rella5002 2012.04.24. 14:06:53

Az a bajom, hogy a tudtom nélkül nyúltak bele a versbe, holott ez egy verseny volt. Ez olyan, mintha belenyúlnának az érettségidbe. És nemhogy jobb lett a vers, hanem teljesen elvesztette azt az értelmét, amit én adtam neki, teljesen eltűntek belőle a saját érzéseim, és ez elég szarul esik. És az, hogy én így lettem első, konkrétan a tanár átírt verziójával, nem tisztességes, és még nem is ez, hanem az a baj, hogy nekem ÍGY nem kell első helyezés. Teljesen el lett CSESZVE!!!

Gargaj · http://gargaj.umlaut.hu 2012.04.24. 17:36:00

Akkor nem javitotta, hanem atirta. Nem ugyanaz.
süti beállítások módosítása