Túl a vizsgán!

2012.05.08. 10:27

 Végre! Túl vagyok az irodalomvizsgán, bár elég szar tételt húztam, a kettest: Jókai írásművészete A kőszívű ember fiai című műben, a mű cselekménye, szálai, befejezése, jelleme. El se olvastam! De azért elmondtam...

Pár napja (vasárnap) feltöltöttem a dalvideóm a youtube-ra. Most épp 259 megtekintésem van (tévedés, nem hiszem el) , a szám csak azért annyi, mert többen kirakták face-re. Na, szuper.

Amúgy napjaim boldogságban telnek, érzem a barátaim szeretetét, üzenem: én is szeretem őket! Semmi X-alakú vágások (főleg nem X2) , semmi "nem beszélünk" , semmi!!! : DD

Mondjak valamit? Nyugodt vagyok, nem parázok semmiért, nem töröm magam semmiért, és csendben várom a kilencediket. Már előre örülök, remélem jobb tanáraink lesznek, mint most.

Őszintén? már alig írok a blogra, mert nincs mit. Tényleg olyan ez mint a híradó: a jó hír nem hír, csak a rossz. És most nincsenek rossz híreim, kivéve, hogy Dominik még mindig Rella után vágyódik, Rella meg egy kis "csicska gyerekkel" (ez többek állítása) jár. Ez van.

Amúgy kíváncsi vagyok, ha a suliból többen megnézik a videót, akkor meg fognak e bámulni, ha a folyosón elmegyek. Tényleg. De neem, nem a fiúkra gondolok. Úgy...mindenkire. Mert én NEM ismert akarok lenni, hanem EL-IS-MERT!!! Na.

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr604495717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása