Kedves sulim!

2012.10.30. 22:16

Készülünk a szamáravatóra, és megkértek rá, hogy a Majka - Belehalok c. számára írjak másik, a sulival kapcsolatos szöveget. Meg is alkottam a refrénre...

Kicsikét szűk a suli nekem                                                                                                                       Nem volt fűtés és kifagyott a belem,                                                                                                               Nem látom tisztán hogy hol vagyok,                                                                                                             Fizikából ez évben még megbukok.

A szünetek túl rövidek nekem,                                                                                                                        Meg sem tudom enni a szendvicsem,                                                                                                            Pisilni kell, de rá kell ébrednem,                                                                                                               Nincsen papír egy wc-ben sem.

A hetek túl lassan telnek,                                                                                                                         Pláne hogy koszosak a termek,                                                                                                                      Májkrém és puska a falon,                                                                                                                               Nem én írtam én ezt letagadom.

Ideköt számtalan emlék,                                                                                                                           Nem felejtem el, bárhova is mennék,                                                                                                           Hogy itt vagyok, az sem véletlen,                                                                                                                Hidd el nekem, már nem vagyok éretlen.

Igen, parasztul hangzik, de minden igaz! Éljen a Kaotikus gimnázium örökre: D

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr714880129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása