Osztálykirándulás

2012.09.14. 20:45

Na. Hát érdekes napom volt. Megbántottam pár embert, ami épp nem volt szándékos, de rontott a hangulatomon. Az elsőtől személyesen bocsánatot kértem, a második meg nem valami haragtartó. Ma olyanok is kicsúsztak a számon, amiknek nem kellett volna, és nem tudom miért. Furcsa kicsit a közérzetem. Egyébként Poroszlóra mentünk az Ökocentrumba. Annyit sétáltunk, pedig már így is fáj a hátam a tegnapi tesiórától. Most az egész lábam, a hasizmom, a felkarom, meg a hátam fáj. De nem baj, izmosodok: P

Legkevésbé sincs kedvem semmihez. Csak hát mégis...inkább leírom milyen napom volt. Egy szó: groteszk. Komolyan. Mindenemből kiment az erő, nyom az agyam. Így visszagondolva sok mindent elbasztam. Persze attól függetlenül, hogy ez volt az egyetlen hosszútávú esemény, amikor a rólam készült képek 75 %-a jól sikerült. Azta. Mindegy.

Szóval az a nagy helyzet, hogy eszméletlenül fáradt vagyok, és attól még jobban elalszom, ha a Hurts - Illuminated című számát hallgatom. Úgyhogy keresek valami pörgősebbet. Mondjuk hallgatom a Metallica - Fuel című számát. Tökéletes: )

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr714777831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása