1.hét

2012.09.14. 20:22

Kedd                   idő:meleg, kicsit párás                 hangulat:kimondhatatlanul jó: DDD

Nagyon jó napom volt, eleve mert végigaludtam az éjszakát: )

Én voltam az első. Szokás szerint kinyitottam az ablakokat, utána elkezdtem firkálni a kémiafüzetem hátuljába. másodiknak Martin jött be. Azt hinné az ember, hogy az ilyen négy éve együtt lévő, összeszokott osztálytársaknak van mondanivalója egymásnak, és tudnak beszélgetni. Nagy Lószart. amíg nem jön egy személy, aki a bent lévők legalább egyikével tud beszélgetni, addig csend van. Komolyan. Aztán mikor jöttek a többiek, felszakadt a csend. Zsuzsi magassarkúban jött, jól áll neki: ) Olyan aranyos, 36-os lába van!: P                                                                   Tesivel kezdtünk. A cés lányok szép sorban futottak, mi és a bések pedig csomókban. Hát, ez a suliszínvonal, és mi erre büszkék vagyunk...? Tesi után angol jött, Az alsóbb emeltbe kerültem, egyetlen ás rajtam kívül még G.Miklós-.-" Na szóval van a bében egy fiú, akivel egy évig egy oviba jártam, H. Pongrác. Úgy hittem egyedül ülök, de levágta magát mellém, így hát ültünk. Abby-vel volt óránk, annyira aranyos, és annyit nevettünk!: ))  Matekon jó volt. Emelt magyarra a sakkterem előtt várakoztunk, és csak lányok. Mikor Nimród átjött a folyosóról a teremhez, és meglátta a sok lányt, azt mondta: - Ez valami rossz vicc! - úgy nevettünk: ) Egyébként első nap, amikor Rozival beszélgettem, láttam a szemében valamit, amitől az az érzésem lett, hogy valami nagy fájdalmat hordoz magában. Nem tudom így van-e, ha igen, majd kiderül.

Emelt magyaron mindenkinek kellett mondani egy számára kedves irodalmi alakot, akiről tud mondani legalább három mondatot. Én Charlotte Brontét (nem tudok kétpontos e-t írni) mondtam, mert róla tudok pár dolgot.: ) Egyébként még nem mondták, ki jutott be emeltre és ki nem, csak azt tudnám, Csenge a 3-as évvégiével hogy akar emelt magyaros lenni. Amúgy a csoport fele nem való emeltre. Nem tudnak olvasni. De ilyen alap szavakat. Nagyon durva, Zsuzsival olvasásnál folyamatosan egymásra néztünk, hogy "jézusom ez nem tud olvasni?"...

Francia következett. Zsuzsival csak attól féltünk, hogy csalódni fogunk. Hát, az első két percben kiderült, hogy csalódásról szó sincs, az egész órát végigröhögtük, az a pali nem normális: P 

Törin és kémián írtunk persze. Francival, Tamarával, és Fiónával mentem ebédelni. Utána hazajöttem, elmeséltem a napom anyának, aztán tanultam, utána pedig megnézem A korona hercegét. Egyébként az bosszant, hogy az Everwoodnak vége lett. Vagyis inkább az bosszant, hogy olyan befejezetlenül ért véget. Mindegy.

Este felhívtam Enit, annyi jót mesélt a suliáról, hogy elszomorodtam. De legalább boldog, csak azért izgulok még, hogy ezentúl ne csalódjon.

Nimródon ki vagyunk akadva Zsuzsival. Állandóan nézi Zsuzsit. Mindegy. Mai dalajánlatom: The Veronicas - Untouched.

Szerda                                          idő: őszi meleg                              hangulat: - 

A napom jó is volt, meg nem is.

Én voltam az első. Hittannal kezdtünk, és az istennek nem akartunk énekelni. Mindegy.

matekon a halmazokat bonyolítottuk tovább. Angolon a fizikaiban voltunk, a tanár elkezdett franciát tartani, aztán vezettük rá, hogy ez itt..khm..az angolcsoport : P 

Magyaron jó volt, bár van egy lány a céből, akit már most nem bírunk. Mindig ő, ő, ő, mindenki őt nézi, mindent ő csinál, majd tanárnő én megcsinálom az ülésrendet, majd én! Kib*szott idegesítő...

Egyébként magyarra menet, amikor Zsuzsi kiment az ajtón - én mentem utána, ezért láttam - Nimród utána fordult. Vagyis inkább a sgge utám. Komolyan megnézte. Basszus. Egyre rosszabb, milyen fiúk vannak! Összes ilyen perverz seggnézős nyomingernek akadna a torkán a fogkefe...

Hát a tesit megszenvedtük, többet futottunk mint a fiúk, aztán még 3x20 féloldalas felülés, 3x5 fekvő és 3x20 törzsemelés. Köszi... Olyan fittek leszünk év végére, októberre meg már meg se fog kottyanni a sok futás meg felülés: ) Viszont most izomláz ezerrel: ))

Föci előtt - ahogy tegnap is - Zsuzsinak adományoztam az egyik szendvicsemet. A Pollen Tanárnő késve jött be, mert elfelejtette, hogy óránk van. Az óra elment a magyarázással a jövőt illetően.

Hát rajz előtt Dominik hozzám intézett két mondatától le is amortizálódtam pár másodpercre. Azt mondja:

- Szakács, te mióta jársz iskolába? Nem is vettelek észre... - kösz bazdmeg. Bunkó segg.

 Rajzon a lánykoli elé ültünk lerajzolni az evangélikus templomot. Most azon gondolkodom, hogy mennyi emlék köt engem ahhoz a templomhoz, de leginkább a konfirmációs emlékek. Brr...inkább ne is emlegessük. 

Tökre örültem, végre délután, megyek fogszabályzásra, leveszik ezt a szart a pofámról, és szabad vagyok. Nagy szart. Elfelejtettem elvinni a befizetett csekk szelvényét, így azt mondták, jöjjek vissza holnap. Így hát csütörtökre marad a szabadulás...

Ma a Papa Roach - Last Resort című számával búcsúzom, és a benne lévő kedvenc mondatommal: "Wish somebody would tell me i'm fine..."

Csütörtök                                 idő: fülledt, borús, esős                                    hangulat:szabadon!: DD

Reggel fél hat körül keltem. Elkezdett cseperegni az eső, aztán leszakadt az ég, de szerencsére mire én elindultam, már csak a fákról csöpögő víz és a nedves talaj jelezte, hogy eső volt.

A villamos tömve volt, az első ajtónál álltam, elém felszállt egy lány és egy fiú, olyan 16-17 évesek lehettek. Mivel alig volt hely, szemben álltam velük, és részese hallgatója lehettem egy csodás infócserének.

- Hű de meleg van - mondta a lány, mivel tényleg meleg volt.

- Akkor is ilyen meleg volt, mikor ....-vel kúrtunk a takaró alatt, mindenünkről fojt a víz - mondta a fiú. Baszki! 14 vagyok, és ilyeneket kell hallgatnom. Olyan kultúremberek vannak komolyan mondom... amúgy a lány nevét direkt pontoztam ki.

Szóval bementem a fogszabályzásra, és kihúztam a 16-ost. Mivel az egyik fogorvos anya barátnője, el tudja intázni, hogy hamarabb kerüljek be. Én a bejáratnál ültem, így mindenki tökéletesen láthatta, mikor a nő elvette tőlem a 16-ost, és a kezembe nyomta a 10-est. nem volt ciki, áh... Egyáltalán. "Hülye protekciós kurva" - gondolhatták páran. Hát, ha máshol már nem, legalább itt legyek kicsit protekciós. Egyébként senki ne gondolja, hogy nekem nem volt ciki ez a jelenet. Legszívesebben cseréltem volna valakivel, de akkor meg a nő szívta volna meg, hogy elintézi, és nem ülök nyugodtan, hanem elcseszem neki. Hát, így kerültem be a 10-essel, és végre megszabadultam évszázados terheimtől. Nagyon fura volt fogszabályzó nélkül. Egy hét múlva mehetek vissza az éjszakai fogszabályzóért. 

Bementem a suliba, az első órának pont akkor lett vége. Az osztályba beérve Tamara és Franci letámadott, hogy mosolyogjak, azt mondták, szép lett, és hogy így teljesen más lett az arcom. Pedig már kezdtem elfogadni, hogy fogszabályzóval élek, és talán szép is vagyok, erre leveszik - persze örülök neki - és szokhatom meg azt.

Azt mondták, a fizika szörnyű volt, elhiszem. Azzal a tanárral?... Kémián tovább vettük az atomot, Kiderült, hogy ma dupla tesink van, az első kegyetlen, az exföcitanárunkkal, a másik ofővel (attól nem rettegtünk). Igen, a kedves ex-ünk, megint kitett magáért. 10 kör futás (aulában voltunk) aztán futóiskola (amúgy tényleg tudja a nevem, állandóan Rellusozik itt nekem) , aztán 15 kör, aztán megint futóiskola, aztán 20 kör futás. Szóval 55 kört futottunk. Én személy szerint egyiknél sem álltam meg pihenni, mert úgy még rosszabb lett volna. Szóval megint számíthattam izomlázra. Lett is, menni nem bírtam. Ofő megengedte hogy visszaöltözzünk, mert a konditeremben lettünk volna, csak azt az épületszárnyat még újítják. Ehelyett az aulában beszélgettünk, meg a könyvtárban intéztük az egyenpólókat.

Francia jött, annyit röhögtünk! Van egy olyan szó, hogy saupoudrer (ejtsd: szopodé - porcukorral megszórni) és egy másik, a la facade (ejtsd: lá fászád - homlokzat(házon). Na. és ha ezt egybe kimondod, hogy saupoudrer la facade, franciául értelme nincs, de magyarul!: D (Szopodé lá fászád)

Magyarul a tanár feleltetni akart, először felszólította azt az énközpontú lányt, Roxánát, aki rögtön elkezdett nyávogni, hogy jaj, ő nem tudja, meg így meg úgy... Tamara mondta, hogy akkor talán ő megpróbálja, de aztán ő visszamondta, mert mondtam hogy én megpróbálom, mert tudom a tananyagot. Tudtam is, lefeleltem 5-ösre. Ennyit Roxikáról, meg a kis seggéről, amit nyalni kell, ő meg nyalja a tanárét.

Dupla angol jött. Lementem a bések termébe, és fogalmam sem volt, hogy lesz- e kivel ülnöm, vagy mi van. Mikor beléptem és Pongrác észrevett. azt mondta:

- Na jó Rella, essünk túl rajta - mondta, arra utalva, hogy üljünk egymás mellett. Mondom oké...

Az angol vicces volt. Angol után pakoltam.

Na jó, ezentúl csak a lényeget írom le!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr334761662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása