Nincs cím

2012.03.02. 20:25

Hét közben nem tudok írni, vagyis tudnék, de nem akarok. Na, hát a mai napom az úgy elég érdekes volt. Na várjunk fontos közlendő: Franciska és Fióna (Franciska és Blanka baráthője) NÉGY napja nem cigiznek. Azta, fú de nagy dolog! Én meg soha. Erről ennyit...

Kedden ültetés volt, ofő rendes volt, mert barátnőket ültetett egymás mellé, én Eni mellé kerültem, hála istennek! Gondolom ez senkit nem érdekel, a statisztikák szerint mindenkit jobban érdekel a cigi-téma, hát arról is tudok beszélni. Kérlek szépen, cigifóbiám van. Halál komolyan mondom! Meglátok egy cigicsikket, és 2 méterrel arrébb megyek, hogy kikerüljem. Ez már beteges, de érthető. Na, azt nem is kell mondanom,hogy mi van, ha egy cigiző ember jön velem szembe, hát kirohanok a világból...

Esküszöm, kifogytam a témákból...

Ami az iskolánkat illeti, ... van egy iskolánk, meg kell hogy mondjam. amikor az angoltanárunk (három angolos és egy németes csoportra oszlik az osztály) bent hagyja a teremben a magnót, mert velünk lesz órája, a fiúk a telefonjukból - nemtom' hogy - belesugározzák a zenét, és ott szól. Ma az egyik tanár minden szünetben bejött, mert mindig volt valami, szerintem mi vagyunk a legellenőrzöttebb osztály: DD Nálunk nem lehet tanítani, mert jönnek a fiúk a hülye beszólásaikkal, meg amúgy i mindig van valami, int pl. hogy Vera - Zsuzsi, a régi legjobb barátnőm ültetésig vele ült - büdös, és szegény Zsuzsi majd' kiesett a padból, hát volt bukéja, az biztos! Ma meg Vera találkozott egy palival a plázánál, és bementek a mekibe, Zsuzsival meg elmentünk meglesni őket, az lett belőle, hogy beültünk egy kiskólára megy egy sajtburgerre. Mindenki minket bámult, nem tudom mér' már azt néztem, hogy kinőtt még egy orrom, vagy mivan'... De azért jól elvoltuknk, nem szoktam mekibe járni, nagyon rég voltam, vagy két éve. De amúgy sem vagyok oda érte. Inkább a Cortez kávézó a villanyrendőrnél: ))

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr534285152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása