NIncs cím 2

2012.03.03. 18:41

Egy bogár mászik a falamon...meghagyom az életét szerencsétlennek, hátha jobb sorsa lesz, mint nekem.

Tegnap az egyik osztálytársam - X2 egyik haverja aki iszik meg cigizik és a Rockwell-be jár hétvégén - kémián elkezdett szívatni. A tanár egy versenymunkában segített két fiúnak, így magunktól írtunk vázlatot. Nekem meg nem volt könyvem, így oda kellett ülnöm, ahol volt. Szerencsére Zsuzsi és Vera előtt volt egy üres pad, és amikor hátramentem Dominik elkezdett vigyorogni - olyan sokat képzel magáról, csak azért mert ki van gyúrva, és olyan hülye szövegei vannak, hogy a város bármelyik kurváját megkaphatná - mondom: - Nem ülök melléd... (nem akarod hogy melléd üljek-gondoltam). Aztán meg hátrafordult.

- Szabó, kérhetek radírt?

Bazdmeg, még jó hogy tollal írtál... Azért elkezdtem keresni a tolltartómat, aztán leesett, hogy mi van.

- Add vissza.

- De csak egy radírt kértem...

Ajj, de...fú!!! Csak röhögtem rajta.

- De adjál már egy radírt, nagyon szép a fogszabályzód meg a hajad is, naa...

Hülye buzi, úgyse mond igazat. Azért odamentem Miklós padjához, aki épp a padon feküdt, és elhoztam az egyik radírját, már bánom, hogy hagytam magamat hülyíteni. Aztán megint kezdte..

- Szabó kérhetek rotring-hegyet?

- Vedd ki a tolltartómból.

- Most komolyan Szabó, szépen kértelek, miért nem tudsz adni?

Röhögve hátrafordultam, és tök nyugodt hangon közöltem:

- Mekkora egy köcsög vagy.

Ő se bírta röhögés nélkül.

- De Szabó.. Akkor Bósza.

Szintén röhögtem és megkérdeztem:

- Harmadik változat?

- Az nincs.

De - mondtam - Baszó.

- Kajak, Baszó, ez mekkora!

Csak azért hívnak a vezetéknevemen, mert van egy másik Rella az osztályban, és én maradtam alul vele szemben. Kinézetben, meg úgy... mindenhogy. Viszont nekem igazi barátaim vannak, és nem vagyok alkoholista, és cigifüggő sem. Erről ennyit.

Mit is mondhatnék még. Valahogy az az érzésem, hogy a mi osztályunk nem sokáig fog így maradni, együtt. Jövőre páran elmennek, meg hát, bejön a 9/c osztály is, őket is meg kell ismernünk... Lesz itt még minden, senki ne féljen. Én nem félek. Komolyan nem. Csak attól, hogy még többen esnek abba a hibába, hogy valamilyen függőségük lesz.: S

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr204286683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása