Reggel fél hétkor már ébren voltam, pedig úgy terveztem alszok vagy kilencig. Arra ébredtem, hogy 1.pisilni kell 2.fáj a hasam. Ó, nyomorodnátok meg, ez is most kell a nyakamra!

Még nincsenek itt az uncsitesók, de ahogy számítom, kb egy és fél óra múlva már itt hegyelnek a szobámban. Még raknom kéne egy kis rendet, meg lelkiekben felkészülni erre a két napra, mert én ezt aligha fogom kibírni. Nem arról van szó, szeretem őket meg minden, meg velem egy korúak(a lány egy évvel idősebb, a fiú meg pár hónappal utánam született), jó, a kistesójuk az még kb. négy éves, őt nem nagyon csípem. Annak semmi se jó. Múltkor is ő csokit akart, meg ilyenek. Elkényeztetett kis majom. Én vendégségben meg se merném említeni, hogy éhes vagyok, nem hogy csokit akarok! Kis bunkó...

A lány uncsitesómat is Fiónának hívják. A fiút meg Sámuelnek, a kisfiú tesójukat meg Vendelnek - nyomi nevek tudom, de nehéz ugyanazzal a betűvel nevet találni a szereplőknek. Fióna lapos. Eszméletlen sovány, és elöl deszka hátul léc. Brutál, hogy hogy néz ki. Amúgy, ha szegény nem lenne olyan lapos, amilyen, még szép s lenne. Tényleg. Sámuel az meg legó, Star Wars és Bionicle buzi. Én is szerettem legózni régen, néha még most is rám jön - fúj, de utáltam a barbie babát, mindig kinyírtam őket xd. 

Bárhogy is lesz, úgy lesz, nem számít... TÚLÉLEM!!! Ja, és remélem Zsuzsi, hogy neked jobb szüneted lesz!: ))És mindenkinek kívánom ugyanezt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr644317895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása