Túl az uncsitesókon: )

2012.03.16. 15:34

 Végül is nem sikerült olyan rosszul az unokatesók látogatása. Persze voltak elég izé dolgok, de nem baj. 

Tegnap délután elmentünk kutyát sétáltatni a Hősök temetője fölé, és a bozótoson keresztül akartunk fölé jutni - én mindig úgy szoktam, úgy sokkal izgibb, mint fölmenni egy betonúton - és sztem' eltévesztettem a megszokott irányomat, mert egy nagyon bozótos helyen kötöttünk ki. Egy 7-8 éves cigánygyerek meg ott ordibált, hogy: Gyertek ide! Hol vagytok?! Megverlek titeket! - meg ilyenek. Ja, és találtunk emberi koponyát is, valszeg' azé lehetett, aki előttünk járt ott xd

Fióna elolvasta  Milliókat - jó könyv, én kétszer is elolvastam, tetszett: ) Samu a gépemnél kockult, és kölcsönadta a telóját, mert nekem anyáék nem engedik a facebookot, és az én telómon nincs facebook sem, szal' egy picit facebookoztam, meg játszottam a telómon a játékokkal, amiket küldtek, mert rengeteg telós játékuk van.

Fióna el kezdte olvasni a Spells-t, - a Wings-et már olvasta - így kölcsön adtam neki. Nem tudom mikor fog visszakerülni hozzám, mert Pest mellett laknak... Na mindegy.

Mit írjak még? Három nap van a szünetből. Aztán megint jön a tanulás, meg szombaton pótolhatjuk a pénteket. Elvileg csak a mi sulinknak egy héttel hamarabb vége lesz, mert felújítják a fűtést. Aztán meg pár szombaton be kell járni, hogy pótoljunk. Nagyszerű! Én inkább mennék utolsó héten, amikor már a tanároknak sincs kedvük órát tartani, minthogy év elején szombatonként is bejárjak... És sztem' többen egyet értenek velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr84320472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása