Hello Hello Remember Me

2012.03.24. 17:22

 Az idézet az egyik kedvenc számomból van(Evanescence-What You Want), ugye azt jelenti, hogy: Helló Helló Emlékezz Rám. Hát, remélem mindenki emlékezni fog, ha egyszer rászánom magam, és elmegyek a suliból most már ez nekem sok. Miklós próbálja most épp tartani bennem a lelket, de nem nagyon sikerül. Reményt vesztett vagyok: (

Mindenki gyanúja elég erős: Eninek depressziója van(kialakulóban). Az úgy fasza lesz. Beszélnem kéne unokabátyám egyik lány ismerősével, ő volt depis, és még most sem heverte ki, tőle tudnék tanácsot kérni. De már vagy két hónapja színét sem látom msn-en... Pedig annyira kéne a segítsége!!! Sőt, sok segítség kell. És még én vagyok itt összetörve és kétségbeesve, amikor Eninek sokkal rosszabb a helyzete, és szerintem tuti én tehetek róla. Itt adom, hogy mekkora szarban vagyok, és Ő még nagyobb szarban van. Egy szemét, kétszínű, szar alak vagyok, aki nem való barátnőnek. Pusztuljak meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr144337303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása