Ma még rosszabb...

2012.03.24. 13:39

 Ma rosszabb volt, mint tegnap. A beszélgetésünk lekorlátozódott nullára. Szép mi? Zsuzsival voltam egész nap. Zsuzsi kísért el kajálni is, Eni még kémián sem volt, mert németből project-munkát csináltak. A legszebb, hogy én ehhez már aligha tudok erőt gyűjteni. Volt az eset azokkal az X-ekkel, én azóta legyengültem. Tegnap azon gondolkodtam, hogy ha én nem lettem volna, minden másképp alakul. Gondolkodtam, hogy elhúzok a suliból, el jó messzire, még mielőtt több embernek is ártanék : ((

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr134337017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása