Én tegnap jóindulatúan beállítottam az ébresztőt, hogy ma 06:05-kor csörögjön, mivel 7-re kellett suliba menni. Erre, reggel kiderül, hogy nem állítottuk át az órákat, így amikor én felkeltem, akkor már 07:05 volt-.-" Végül is, nem vesztettem sokat, csak egy reggeli misét késtem le: D

Holnap meg fél kilencre kell menni, mert lelki-nap lesz. Esküszöm, mint óvodában! Kell vinni ollót, ragasztót, zsírkrétát, színes ceruzát. Én még csak-csak eltűröm, de mi van a 11 meg 12.-esekkel? Jézusom...

Na, ma Miklósnak kivettem a Zabhegyezőt, had művelődjön: )) És örülök, hogy a hatásomra talán elkezd olvasni: D

Mit írjak még? Ja!!! Botond - az a paraszt, aki nem szokott előreengedni - most kivételesen előreengedett, de csak azért, mert Fióna nem volt suliban. Pff...

Már mindenki a Szent Johanna gimit olvassa. Hm, pedig azért nekem is elég érdekes életem van, abból könyvet lehetne írni, és remélem, egyszer, majd meg is lesz az a könyv, méghozzá KAMASZOK címmel: )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr14341349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása