Húsvét

2012.04.08. 21:33

 Ma reggel nyolc körül, amikor épp a másik oldalamra fordultam, Márti, a húgom, berontott a szobába, hogy megjött a nyuszi... Én meg még félig aludtam, szegény meg várta a reakciómat, hogy majd örömömben kiugrok az ágyból, de nem tettem. Ehelyett félig nyitott szemmel néztem a szatyrot, meg valami...mást. Ami Márti másik kezében volt. Kiderült, hogy felakaszthatós hinta O.o (a smiley-t Miklós hatására írtam). Könyörgöm, nemsokára 14 vagyok!!! Mindegy, elleszek vele... Amúgy kaptam még parfümöt - azt nagyi nyusziától - amit amúgy szülinapomra kértem, így se rossz, most mehet más ajándék után nézni, pont ezt akartam megakadályozni. Mindegy...

Délelőtt zenét hallgattam, meg írtam...

Délután apa meg én hazavittük nagyit. Én csak azért mentem, hogy segítsek felvinni a csomagjait. Amikor már majdnem ott voltunk a háznál, megláttuk a vér szerinti apámat, mondom, én addig ki nem szállok a kocsiból, amíg ez el nem megy. Nyáron már volt egy szép találkozásunk, ott is komoly volt. Ha nincs ott anya, meg nem ismer. én sem őt, de az mindegy. Fú, olyan feje van... de asszem apára már jobban hasonlítok, mint az igazira (a nevelőapámat hívom apának). Legalábbis jellemben biztos.: ))

Délután filmet néztünk. Most este van ugye... Márti nálam alszik, mert anya olvasni szeretett volna, és Mártitól nem tudna. Én meg akkora egy szerencsétlen vagyok!!! Eszem a cukorkát, és a bal felső oldalról lejött a fogszabályzóm gyűrűje... eeeeeh...-.-" És rohadt büdös, mint valami rothadó tetem. Én nem tudom, mit raktak a számba két évvel ezelőtt, de ez durva...: S

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr204372076

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása