Maradok, már maradok...

2012.04.20. 19:31

 Sokat gondolkoztam azon, hogy elmenjek-e, és még mindig szívesen elhúznék a suliból, el a picsába onnan. De akárhogy is nézem, minden oda köthető. Az barátság megismerése, a szerelem megismerése, önmagam megismerése... Megtanultam barát lenn, olyan, aki próbál úgy csinálni, hogy jó legyen, és akinek nem mindig sikerül. Megtanultam, hogy a szerelem az érthetetlen, és az is marad - és nem is leszek szerelmes, tegnap este az utolsó épelméjű gondolatom az volt, hogy kiölök magamból minden ilyen érzést, ilyen "I've become so numb"-alapon - és megtanultam határozott lenni, dönteni, és elfogadni. Az ízlésem kialakult, már tudom, hogy az írás és a zene az én világom.Egyébként ez egy szép és mély érzésű monológ lett volna, úgyhogy tessék meghatódni!

Ma amúgy nem volt rossz. Tegnap szar volt, kaptam utolsó órában egy ketteset angolból, és onnan az egész napom totálisan szar volt. 

Ma irodalmon maradtam a helyemen, mert Eni beteg lett, állítólag tegnap hányt az ebédlőben, szegény: ( Konstantin nem normális, teljesen hülye... Miklós le lett cseszve, tényleg igaza van a tanárnak, már nem azért, de komolyan. Miért nem bírja megkérdezni, hogy mit csináltunk suliban? Annyit hiányzik, és még nem is érdeklik. Lázasan meg a gép előtt ül, ami még rosszabb, saját bőrömön tapasztaltam, hogy betegen egyenesen szar a képernyő előtt ülni. Szóval inkább ülne a tv előtt, inná a meleg.teát, borogatná magát vizes-ruhával, csak NE ülne a gép előtt. Mindegy, ő tudja. Aztán meg ha majd állandóan beteg lesz, mert sose megy ki belőle e betegség rendesen, nem mondja, hogy nem szóltam előre.

Nyelvtanon megint a köcsög mondatok, fúúj!!!

Infón GIMP-ben szerkesztettünk, én egy tündér fejére szerkesztettem egy ordító sárkányfejet, ez van. 

Kémián Tamarával ültem, amúgy normális, csak hát... nem mindig. És a tanár nem magyarázta el a képletes...áh, szal' van ilyen szarság, amikor el kell döntened, hogy végbe megy-e a reakció, meg megnézed a redukálósort, meg ilyen meg olyan gáz keletkezik. Szóval ilyen faszság, és senki nem érti...

Föcin nyugi volt, bejött a suliba egy lány, aki hatodik félévkor ment el Londonba. Semmit nem változott, ott nyaggattuk, hogy beszéljen nekünk angolul, meg hogy meséljen Londonról, egyszóval kikészítettük. Dominik meg nagyon. Olyanokat kérdeztünk tőle! XD

Amúgy nem volt rossz nap, és még jobban értékelném, ha holnap nem  kéne suliba menni.-.-"

Az idő kitisztult, egész héten ilyen 'szar takony idő' volt, ahogy apám fogalmazna. És ezen a héten mindenkire rájárt a rúd. Szegény anya a munkahelyén kap állandóan lecseszést, apa megint veszekszik velem, én meg visszapofázok, persze: ))

Na, akkor egy kis hangulat adás: https://www.youtube.com/watch?v=m3gQZaO8Jt8

Szeretem ezt a számot: ) Mára ennyit!

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr754463534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gargaj · http://gargaj.umlaut.hu 2012.04.20. 22:49:08

Lazasan a gep elott ulni nem hulyeseg, hanem kotelesseg, mar csak azert is hogy utana jogosan vethessek a szemedre a tanarok. Nekem legalabbis anno a pofamba kozoltek h biztos azt csinaltam azon az egy heten amikor hianyoztam (pedig nem).

Az meg hogy GIMPet tanitanak az iskolaban, egyenesen verlazito.

rella5002 2012.04.21. 14:41:10

Hát, én nem tartom jónak, ha vki lázasan a gép előtt ül, nekem rossz volt. Mindegy, kinek hogy.
Naigen, infóból is tanulhatnánk jobbat...
süti beállítások módosítása