Ezen is túl vagyok.

2012.04.21. 14:48

 Na, ez a nap is eltelt, jobban mint gondoltam. 

Az alvásom mostanában egyszerűen tökéletes, olyan jól alszok, mint két és fél évvel ezelőtt, a régi szép időkben. Úgy látszik, lenyugodott a lelkem. Vagy csak megtanultam aludni...

Amúgy kiolvastam az Üvöltő szeleket, és helyette kivettem A Jane Eyre-t. Ez tegnap volt, és este alig bírtam letenni: )

Ma matek lett volna az első óra, de egy férfitanár jött be - nevét nem említem - és a cigányság pozitívumairól dumált ott nekünk, meg cigányzenét hallgattatott velünk... Rasszista lettem.. Dehogy is, csak az zavar, hogy amíg ők azért kapnak pénzt, mert iskolába jár a gyerek, mi egy tollat nem kapunk-.-" "Tiszta szégyen ez az ország" - mondta a mögöttem ülő lány. És igaza van.

Irodalmon Kalákát hallgattunk, Kosztolányi megzenésített verseivel, meg Konstantin szórakozott mellettem. Hülyegyerek: P

Angolon egy másik férfitanár volt bent, annyit röhögtünk! Mondott volna egy viccet:

- Tudjátok mi a különbség a fiúk és a lányok között?

Asszem' vki mondhatott erre vmit, mert elkezdtünk röhögni, persze hogy tudjuk, mi a különbség. A tanár még jobban feldobta a hangulatot.

- A tizenegyedikes osztályomba például nem mondhatom ki hogy "felállni" - röhögés - meg a wet-et is nyirkosnak kell fordítanom, mert ha nedveset mondok...

Szakadtunk a röhögéstől: DD

Bioszon unalom, Martin kijelentette, hogy ő fél a szaporodástól xd

Média előtt felmentünk Zsuzsival a tanáriba elintézni, hogy hatodik óra után legyen kulcsunk az énekteremhez, felvenni a dalomat, mert Dominik hozott kamerát. El is intéztük, és késtünk kicsit médiáról.

Föcin jegyzeteltünk, a tanár vetített az Alföldről adatokat. Unalom. És még a gyomrom is összetekeredett: S 

Föci után, így, fájós gyomorral, Zsuzsi, Dominik, Marci - Dominik baráti köréből való, angolostársam és osztálytársam, elég hülyegyerek, de lehet rajta nevetni - meg én, felmentünk a terembe. A felvétel nagyszerűen sikerült, a hang is jó lett, és a felvételen sem olyan szörnyű a hangom: )

Marcinak adtam - ja igen, ő nem Botond Marcell, ő a másik Marci - a kajajegyemet, és húztam haza. Ennyit a napomról, végre vége: )

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr404464911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zselyke08 2012.04.21. 17:53:38

hát az az első óra tényleg nem volt semmi.)

zselyke08 2012.04.21. 18:05:52

Martin tényleg zizi:) egész rajzon Kacsát utánozta mi meg Tamarával szakadtunk:)
süti beállítások módosítása