Ezek vagyunk 8.a

2012.02.17. 12:14

Az osztályunk egy rémálom. Persze jobb mint a B osztály - mi vagyunk az ások - , de akkor is. A fele osztály cigizik, diszkóba jár, és minden hétvégén be vannak állva... jobb nem is lehetne. Szerencsére én, és a baráti köröm nem tartozunk közéjük. Ja, azt még nem is mondtam, hogy katolikus gimnáziumba járunk. Na szép...-.-" Inkább kaotikus, mint katolikus, de mindegy. Csak hogy értsd, miről is akarok én itt beszédet tartani; rólunk. Rólunk, 13-14 éves fiatalokról. Időközben majd felnövünk, valaki jó állást kap - valszeg' az aki nem drogozza agyon magát, és jól tanul - valaki meg majd az utcát sepri 30 000 forintos havibérért... Szerintem jobban tennék, ha tanulnának. Jó, én se vagyok egy penge a suliban, de nem cigizem, nem iszom, és nem is fogok. Kész. Kíváncsi vagyok amúgy, hogy milyen szüleik vannak az ilyen fiataloknak. Bár, az osztályunkban a legnagyobb pofájú, izomkolosszus fiúnak anyám ismeri a szüleit, és tök rendesek... A padtársam szülei is annyira normálisak, hogy normálisabbak már nem is lehetnének, mégis a lány cigit szív, és néha iszik is. És nem valami jó tanuló... Egyszóval, ha száz évig magyaráznák sem érteném, hogy miért csinálják, ha egyszer mindenük megvan: évente új teló, lap-top, meg a franc tudja még mi. Nekem nincs lap-topom. A telómért is rendesen megdolgoztam, egész nyáron apának segítettem megcsinálni a garázs fölötti szobát, hogy végre külön szobánk legyen a húgommal, aki most elsős. Szóval nem értem... Nyolcadikosok vagyunk!!! Húsz éves korukra - vagy hamarabb - ezek teljesen szét fognak esni. Minek mennek 14 évesen az egyetem éjszakai klubjába? Na, és a szülők hogy tudják, hol van a gyerek? Sosem fogom megérteni, hogy ha a gyerek azt mondja, átmegy aludni egy haverjához, az anyuka miért nem hívja fel a haver anyját... mert nem hívja.

Mindenesetre kíváncsi leszek, hogy milyen életük lesz tíz év múlva...

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr634123378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása