A tegnapi durva volt...

2012.04.14. 17:20

 Igen, tegnap elég durva bejegyzést írtam. Mélyponton voltam, ez tény. Viszont ezt éreztem, úgyhogy... 

Amúgy amikor azt írtam, hogy lányokon kívül senki sem jöhet oda, akkor a lányokon Zsuzsit és Zselykét értettem, max még Blankát és Franciskát. De többet nem. Szal' most így kijavítom, ha félreérthető lett volna.

Egyébként tegnap éjszaka kaptam egy sms-t Enitől, hogy ha én is szeretném, hétfőn kezdhetünk tiszta lappal. Persze, hogy azt írtam, hogy benne vagyok. Viszont jó lesz ez így? Vagy majd megint elmegy Verához? Majd meglátjuk.

És még egy valamit jó lenne tisztázni. Ha bárkit megbántottam, az ne kíméljen, keményen vágja a fejemhez... Csak ennyit akartam...

Hm... ma egész nap esett az eső. Hétfőn fizika és matekdoga. ÚRISTEEEN!!! Meg fogunk dögleni... Na, jó. Dobjuk fel megint a napot: )) 

https://www.youtube.com/watch?v=Rw_7_CgUFFU

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr254429487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása