Mert...miért is?

2012.02.21. 18:41

Hm...körülbelül ennyi, amit most mondani tudok. Ma megint előkerült a ki cigizik - téma ebédnél. Olyanokról tudtam meg, hogy cigiznek, akikről az életben nem gondoltam volna. Persze sejteni sejtettem, de azért sokkolt... méghozzá nem kicsit. Valahogy rá kéne venni azokat, akik cigiznek, hogy tanuljanak jól. Ha mással nem, azzal kéne őket motiválni, hogy csak akkor fognak tudni maguknak felnőtt korukban cigit venni, ha tanulnak. Nem tudom, hatna-e, de egy próbát megér. Tényleg nem értem, ez mire jó. De inkább mesélek másról, ez a cigi-téma már unalmas lehet...

Neveket nem akarok írni, nem véletlen. Van egy lány az osztályban, aki egyszerűen... hm, most mondtam volna valamit. És több ilyen lány van, akire mondanék valamit, és nem csak én, mások is. Össze-vissza kavarják a...leírnám, mert kimondani is kimondom, de most nem írom le. Szal' az a lány egyszer, még ötödikben jól elküldött ebédnél, az egyik legjobb barátnőm mellől!!!: -Rella, értsd már meg, hogy nem akarunk veled ülni! - megkapta, hetedikben én oltottam vissza, mert rászállt a legeslegjobb barátnőmre, úgyhogy megmondtam neki, hogy álljon le. Persze hogy tagadta, hogy el akarja tőlem venni a barátnőmet...Aztán másra szállt rá, és abból a baráti körből próbált kitúrni valakit. Most, nyolcadikban a padtársam egyik barátnőjét próbálja kiebrudalni a baráti körből, nem tudom, hogy tudatosan csinálja-e, vagy csak ösztönösen, és észre sem veszi magát. Pedig már csomóan szóltak neki, hogy jó lenne ha leállna. Minden esetre, meg van a biztos társasága. Most kb. az van, ha utálják is egymást, cigizni elmennek együtt. Jó példa rá a padtársam, aki ma a lánnyal ment el kaja után cigizni. Nagy az összetartás. Esküszöm, ketté szedem az osztályt, és klánokat fogunk alapítani: A Cigiző klán és a Nem dohányzó klán. Uhh, de gáz...-.-" De ha már így állunk, mi, egészségesen élők tartsunk össze : ) A többi meg majd úgyis megpusztul, mert tönkreteszi magát...

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr254159866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása