Telnek a napok...

2012.04.17. 16:03

 Na, igen. Keményen kedd van, és még szombaton is ott kell ülni abban a rühes iskolában, keddi órarenddel. Annyira fel tud dobni...

Kérlek szépen... tegnap írtunk egy matek TZ-t, amit a tanár mára ki is javított, megjegyzem, én brutálisan elcsesztem, gondoltam egyes, max kettes lesz. Frászt, hármas lett, és áldom az urat...

Tamara, Blanka, Miklós, és még Konstantin - a legutóbbi egy nagyon idióta, retardált, elmegyógyintézetbe való fiú, mindegy, jókat röhögünk rajta - hiányzik suliból. Amúgy Zselyke úgy döntött, hogy kölcsönveszi tőlem becses álnevét, és felhasználja a blogjához felhasználónévnek. Merthogy ő is fog blogot vezetni szeptembertől, amikor új suliba kerül. Csak nekem: P Így hát, összekapcsoljuk a történetet. Úgyis ő is itt fog regisztrálni, szal'...: ))

Matekon ugye a dogát beszéltük meg, Rella felelt négyesre, mert a tegnapi dogánál hiányzott. Irodalmon Kosztolányiról beszéltünk, komoly elfoglaltság, amúgy bocsánat, ha esetleg unalmasan írok most, de ilyen hangulatom van. Angolon a tanár mondta, hogy elkezdte javítani a dolgozatainkat, és annyira brutálisak, hogy elszomorodott, és hagyta őket békén...: S Amúgy felolvastam a pici fogalmazásomat a biológiai órámról - mikor vagy éhes, álmos, pihent, persze angolul kellett írni - és azt mondta, hogy nagyon jó lett, és ilyet vár a többiektől is: D

Bioszon feleltek páran, egyes, max kettesre. Hopp. 

Rajzon elvoltunk, amúgy semmi sem történt, beadtam a farkasos rajzomat. 

Föcin szerencsére a kémiai előadóban néztünk filmet a Dunántúli-hegyvidék "rejtelmeiről", őszintén, eluntam az életem, meg nem is láttam nagyon, utolsó 10 percre Eni kölcsönadta a szemüvegét, így kitisztult a kép: ) Holnap megyek szemészetre. 

Ja, Enivel megvagyunk, röhögünk mint régen, poénkodunk mint régen, szóval túl jutottunk a barátságunk sötét és rideg oldalán... Milyen szépen fogalmazok...

Izé!!! Vasárnap írtam egy két oldalas verset, amit le szándékoztam írni, csak hát ha megnyomom az entert, mindig egy sorral lejjebb kezdi a szöveget, és az úgy túl hosszú lenne...

Az idő, mit ne mondjak, szar. Fúj a szél, hideg van, a nap erősen próbálkozik, de a felhők egyeduralomra törtek, úgyhogy megszívtuk.  Amúgy azon gondolkozom, hogy miért nincs kommentem. Mármint oké egy van, de ő az unokabátyám. Az lesz a jó, ah Zselyke is csinál blogot, és majd kommentelünk egymásnak. Azt mondta, hogy majd néhány sort ír nekem angolul is, ilyen alapszinten, egyrészt hogy gyakoroljuk az angolt, másrészt meg poénból: ) Majd én is írok neki: D

Ajajj, mennem kéne Mártiért. Ég veled világ, be fog fagyni a seggem...: S

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszok-enisazvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr594457022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása